De eerste dag - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Nathalie en Fenneke - WaarBenJij.nu De eerste dag - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Nathalie en Fenneke - WaarBenJij.nu

De eerste dag

Door: Nathalie en Fenneke

Blijf op de hoogte en volg Nathalie en Fenneke

29 Januari 2014 | Spanje, Barcelona

Vandaag was het zo ver !
We vlogen vanaf Schiphol om 12.00 uur.
We hebben een goede vlucht gehad, en zijn veilig geland in Barcelona.
Toen we de koffers hadden, zijn we het vliegveld van Barcelona uit gelopen, en hebben we de bus gepakt naar Plaça Catalunya.
Daar stond Anna al op ons te wachten. Zij heeft ons naar ons appartement begeleid.
Toen we de huurovereenkomst getekend hadden, zijn we de wijk alvast een beetje gaan verkennen.
Het is hier nu een van de koudste dagen, maar gelukkig is het hier al lekkerder weer dan in Nederland!

• 29 Januari 2014 - 22:21

Petra:

Leuk, nu kan iedereen het een beetje volgen, heel veel succes met jullie stage in Barcelona.

• 29 Januari 2014 - 22:34

Emily:

Super dat jullie veilig zijn aangekomen. Ik wens jullie heel veel plezier en succes met stage!
    Ik zal jullie verhalen zeker gaan volgen want ben heel benieuwd.
    Geniet ervan en tot snel op skype.

Dikke kus

• 29 Januari 2014 - 23:29

Paula En Mieke:

Veel plezier Fenneke, wij gaan je volgen vanuit Mill!!!
    Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad
    Goed begin is het halve werk.
    Wij zien uit naar het volgende verslag!!

• 30 Januari 2014 - 06:51

Paul En Linda Claassen:

He fenneke, wat leuk. Hoop dat je een leuke tijd gaat hebben! Veel plezier en succes met je stage!
    Groetjes, paul linda en daan

• 31 Januari 2014 - 11:33

Mariska:

Leuk! Ik ga je volgen, hoor! :-)
    Veeeeeeeeeeel plezier daar!!! xxx

• 01 Februari 2014 - 10:42

Sannah:

Ohhh wat leuk! Ik wist niet dat jullie een reisverslag hadden. Suuuuperleuk, heel veel plezier xxx